شناختی بر خواص قارچ گانودرما/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید سال : 339
بازدید کلی : 4975

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1400
نظرات

آیا در مورد خواص قهوه سوپریم گانودرما می دانید؟قهوه سوپریم گانودرما از قارچی که نام آن گانودرما می باشد تهیه می شود و خواص دارویی و ارزش غذایی فراوانی دارد

هر آنچه باید در مورد قهوه سوپریم گانودرما بدانید.

 

در اینجا می خواهیم شما را با قهوه گانودرما سوپریم آشنا کنیم و از خواص دارویی این قهوه با ارزش سخن بگوییم. نام قارچی به نام گانودرما که قهوه سوپریم گانودرما از آن تهیه می شود و برای اولین بار به صورت قهوه فوری در ایران مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر از گروه قهوه گانودرما، قهوه گانودرما سوپریم از نظر ارزش غذایی و دارویی بالاترین مقام را دارد که همانطور که از اسمش پیدا است باعث بالا بردن سوخت و ساز در بدن و افزایش انرژی می شود که برای سرحال شدن در تمام روز خوردن آن در اول صبح توصیه می شود.

شناختی بر روی قارچ گانودرما
این قارچ در گذشته تا به امروز عضو ثابت طب سنتی بوده است که در دمای گرم و مرطوب آسیایی رشد می کند. اکثریت مردم این قارچ را به صورت تازه مصرف می کنند اما مصرف آن به صورت پودر و عصاره نیز رایج می باشد.

در طب سنتی از گیاهان و قارچ هایی استفاده می شود که قارچ گانودرما جزء پرخاصیت ترین آنها است که در آن خواص فراوانی برای سلامتی می باشد که یکی از آن ها تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به درمان سرطان ها از جمله سرطان رحم می توان اشاره کرد.

 

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

شناختی بر خواص قارچ گانودرما
از مهمترین خواص قارچ گانودرما به تقویت کنندگی سیستم ایمنی بدن می توان اشاره کرد در طی مطالعاتی که بر روی قارچ گانودرما انجام شده است نشان می دهد که بر روی ژن گلبول های سفید که تقویت دستگاه ایمنی بدن را به نام سلول های کشنده را تقویت می کند که در برابر سلول های سرطانی مقابله می کنند را بر عهده دارد و تاثیر زیادی می گذارد. قارچ گانودرما بیشترین تاثیر خود را در افراد بیمار نشان می دهد که مصرف این قارچ با آنتی بیوتیک ها تاثیر آن را افزایش می دهد.

قارچ گانودرما می تواند سرعت بهبود زخم ها را بیشتر کند و همچنین عصاره آن بر روی آسیب های کبدی نیز تاثیر گذار می باشد اما اکثریت مردم قارچ گانودرما را به منظور درمان سرطان ها و جلوگیری از رشد و التهاب تومور مصرف می کنند و اکثریت مردم از درمان بیماری زگیل تناسلی با قهوه گانودرما بی خبرند البته این مورد را هم باید بیان کرد که مصرف قارچ گانودرما به تنهایی نمی تواند درمانگر باشد باید در کنار دیگر داروها مصرف شود.

قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی

قهوه سوپریم گانودرما چیست
قهوه سوپریم گانودرما از قارچی به نام گانودرما به دست آمده است که مصرف آن انرژی بخش و سوخت وساز بدن را بالا می برد و مصرف آن در اول صبح باعث انرژی بخشی در تمام روز می شود.

مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای ورزشکاران بدنساز بسیار عالی و ایده آل می باشد که علاوه بر انرژی زا بودن بهبود فرایند عضله سازی و چربی سوزی به صورت کاملا طبیعی در بدن می باشد.

از موادی که قهوه سوپریم گانودرما را تشکیل میدهد:گانودرما، جینسینگ و قهوه می باشد که ترکیب دو گیاه جینسینگ و گانودرما در کنار هم باعث بالا رفتن ارزش غذایی و منبعی سرشار از ویتامین می باشد اما مصرف قهوه سوپریم به افرادی که فشار خون بالا یا مشکلات قلبی و عروقی دارند به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/



تعداد بازدید از این مطلب: 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود